Friday, December 17, 2010

I'm DoNe

Alhamdulillah, bersyukur pada Allah yang melimpahkan zat dan kurniaNya keatas hamba dan makhluk2 semesta alam.


Alhamdulillah, bersyukur jua kepada Allah yang sentiasa menjaga dan melindungi silaturrahim antara hamba-hambaNya.


Alhamdulillah, hamba dan rakan-rakan sekerja telah berjaya menamatkan kerja dengan jayanya pd 15hb Disember 2010 baru-baru ini.segala pengalaman,ilmu baru serta petunjuk dari semua warga bahagian kewangan UiTM Kedah akan dijadikan suatu aset baru dalam kehidupan yg tersemat di dada,InsyaAllah.melalui pengalaman kerja ini jugalah, pertemuan bersama sahabat2 yg baik bermula dan tidak mungkin berakhir..InsyaAllah

wajah ceria mereka di hatiku...

menyambut bersama-sama hari lahir salah seorang dari kami.

sepanjang bekerja bersama bahagian kewangan, kami banyak berurusan dengan aset dan harta benda UiTM.

selain berada di dalam pejabat menguruskan baucer2 dan fail2 inventori, ada juga peluang kami bersantai bekerja di luar pejabat mencari aset UiTM yang memerlukan label sebagai tanda hakmilik..
antara tempat menarik yang dikunjungi utk menyelesaikan kerja..sempat juga hamba snap2..studio/galeri DIDE.for art & design students..good job by them..

KTU assign for Kolej Taman Universiti yg menjadi penempatan kpd student UiTM.First time hamba dan teman2 sekerja masuk dan menjalankan kerja di sini kerana jika musim sesi kuliah, ini adalah kolej tambahan bagi lelaki..



so,thats all..what i wanna to say,im done my work for 4 week in UiTM.

then, i will spend a few days with my parent before joining a program start on 21th Dis until 31th Dis to become facilitator of the new intake of students this December.
Wish me luck..
InsyaAllah, I'll do my best.
Wassalamualaikum wbt

No comments: