Monday, February 28, 2011

SYUKRAN MA..

Assalamualaikum WBT...

lama hamba tak memperbaharui laman ungu ini serta menziarah rakan-rakan blog yang lain..
melihat blog sahabat (ukhti Aswani dan ukhti Hazirah ) yang kerap kali mengudate, terasa sedih pula melihat blog ungu sepi ini...jadi, sedikit kegembiraan perlu dikongsi bersama..
kali ini entry hamba diwarnai rasa gembira dan terharu..
kenapa..??

buku ini dah lama hamba idam-idamkan..
bagai orang mengantuk disorongkan bantal, mak hamba telah menghadiahkan hamba buku ini..
"aku terima nikahnya"...
dari tajuk nampak macam sesuatu ke arah kekeluargaan dan perkahwinan..
namun di dalamnya terkandung pelbagai ilmu dan maklumat manfaat..
ia hasil daripada gabungan 3 buku:-
  • aku terima nikahnya
  • bercinta sampai ke syurga
  • murabbi cinta
penulisnya, Hasrizal Abdul Jamil.
selain membawa kita ke arah sumber hidayah Allah,
ternyata ia adalah suatu agen untuk mengemudi rumah tangga yang bakal kita bina..
walaupun lambat lagi hal tu..
tp jodoh Allah, mana kita tahu..
hamba juga mngesyorkan kepada semua remaja dan pembaca2 sekalian memiliki buku manfaat ini...
for my mum,
terima kasih tak terhingga kerana membelikan ayu buku ini..
rasa terharu bercampur gembira sangat..
thanks ma...

end of my entry...
sayangi ibu bapa anda...
Wassalamualaikum WBT..

4 comments:

KAIZAN NAZ said...

wah...kami dah baca...best

Ayu said...

betul2..ayu belum habis baca tp permulaan dia pun dah hebat dan mantap...

Fateha said...

nak kena cari la buku ni..
suka jgk baca membaca nie...hehe

Ayu said...

kak ela- cari2...memang tak rugi exspecially utk pasangan belum berkahwin..