Tuesday, August 28, 2012

KUIH RAYA SDN BHD

Assalamualaikum....
entry utk hari ini, nak share kuih-kuih raya yang ayu wat sempena lebaran mulia tahun ini...
Alhamdulillah, cipta rekod baru utk tahun 2012..
ayu tak beli kuih raya dan kek langsung, semua sendirian berhad..
alang-alang cuti semester...
boleh la siapkan 6 7 jenis kuih raya dan 3 biji kek..
cuma kerepek dan kuih tradisi mcm tempeyek, maruku, dll tu ada yang org bagi dan ada yg beli...
jom tengok kuih raya ala2 kadar..hehe

sedia terhidang utk tetamu yang bertandang...

salam aidilfitri semua...
sekian, Wassalamualaikum wbt

2 comments:

Kunang-Kunang said...

Salam Ayu dan selamat hari raya,

Auntie dah lama tutup kedai kuih, dulu2 masa anak-anak masih kecik dan kuat makan kuih, auntie buat juga sendiri kuih muih dan kek.

Sekarang ni kuih tunjuk jerlah sikit-sikit.

Linda Musa said...

Cantik2...rajin...akak x buat pun thn nie.oven on utk bakar bread puding je..kuih raye n kek semua org bagi je :) slmt hari raya ayu....